dagens ridpass :

PYRET : red ut med henne eftersom hon bara stått i hagen , box & ridits i paddoken i några veckor .
men idag vart den dagen jag gjorde det & det gick verkligen super .
ska rida ut med henne mera nu för nu kan jag och vågar mer .. tar ngn annan dag vad som hänt )

PAM : red henne i paddoken , skulle jobba henne men det gick verkligen inte .
men då kom sanna & hjälpte mig , då gick hon super fint .
så nu ska jag försöka jobba henne lite mera än vad jag gjort förut , då det har varit lite "flängridning" .

kramar /

BILDER KOMMER SENARE !

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jätte söt blogg ni har<3

2011-08-13 @ 23:14:02
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0