Dålig uppdatering idag..


.. men idag har ingen av oss (tror jag) varit i stallet. :(

Pam och bella har vilodag idag.. tänkte åka ut och mocka, rycka.. mysa. Men är lite sent nu.. men ska ut i morgon :D Då hade jag tänkt att lägga all min tid på bella. Rycka, och shamponera henne efter passet. Kommer säkert ut någon film & bilder på vad vi hittar på i morgon.

I morgon har jag inte pam, utan då ska miranda rida henne.. Måndag & Tisdag. 

Men här kommer mitt ''schema''

Måndag: Tömköra bella med träns / Trick träna? + betning & shamponering
Tisdag: Promenad med bella / Trick träna? + beta & bada (vid bra väder)
Onsdag: Skrittur på pam i cirka 40 minuter + shamponering / beta med bella.
Torsdag: (detta är inte bestämmt!) Ha Pam på lektionen på gränsö, galopp träning (hårdpass) Bella får vila.
Fredag: Lätt dressyr pass i paddocken med pam + avsluta vid travbanan /  Trick träning bella.

Såhär tror jag att mitt schema kommer se ut dom närmaster dagarna :D




Bilder från igår & i förrgår på bella och pam :D


Kommentarer
Postat av: amanda gerths

hej sanna!

jag har ett tips, har sett att du har schampoonerat bella ganska mycket nu i sommar oså..

Har ett tips till er, schamponera dom inte så ofta för dom har ett fett i pälsen som skyddar i mot solen.

det är viktigt att dom har fettet när dom står ute.. vilket hon verkar göra!



hoppas allt är bra med dej/er

kram

2011-08-14 @ 23:00:08
URL: http://www.amandagerths.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0