en stressad dag !

HEJHEJ !
idag åkte jag till stallet vid ganska sent (14.15) kom till stallet halv 3 . dom andra hade tagit kort i fina klänningar , tyvärr kom jag lite sent & hade bråttom :( men mamma kunde komma ner med ett lång linne som blev som ett linne , så vi tog lite kort & videosar nere vid vattnet ... dom vart riktigt fina & videosarna vart ju .. det får ni se !
 hann skritta pyret lite för skulle hem halv 5 & klockan var kvart över 4,men sanna tog lite kort & filmade (kommer)
nu under kvällen ska jag nog inte göra så mycket , mest chilla för har stressat jätte mycket idag :(
men kommer upp lite bilder sen tror jag från idag , men vi hörs & ses !
kram /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0