Första inlägget idag - Godmorgon!

Gissa vad.. vi slog rekordet igår! 84 unika.. :D



Godmorgon! Idag har vi ''ponnieligan'' planerat lite fotografering, vi ska först tvätta hästarna fina och rena, fläta, och sen ut i skogen och fotografera.. och jag gissar väll att det blir jag som får ha med mig kameran? :P

Vi rider ju i samma stallet ''långvik'' Någon dag tänkte vi gör ett inlägg om just stallet, då vi har filmat runt lite :D Vad skulle ni tycka om det! Jag tror att jag har en video då jag visar runt i sadelkammaren.. ska se! I så fall kommer det upp lite senare! :)

Ja som jag redan sagt ska jag ju göra bella fin idag, tvätta oså sen gå en lite promenad till något fint ställe och fota! :D Dock är det inte fint väder..

Men vi ses när vi kommer hem från stallet. Eftersom vi alla ska vara där tillsammans så kanske vi kan göra någon videoblogg eller så? jaja, ni får se! :D Ha det bäst!





Kommentarer
Postat av: i s a b e l l

hej, har nu startat upp en dagens blogg tävling i min blogg, det ändå du behöver göra att kommentera inlägg med jag är med, hur många gånger du vill! Så, passa på att anmäla dig så kanske just du har chansen att vinna denna dagens blogg! :)



förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer, då kan du ta bort den eller ignorera den! Ha en trevlig dag! :)

2011-08-15 @ 10:22:26
URL: http://izabellut.blogg.se/
Postat av: i s a b e l l

roligt att ni är med och tävlar! :)

kom ihåg att du kan anmäla er hur många gånger som

helst för att ha större chans att vinna! ha en bra dag! ♥

2011-08-15 @ 10:27:14
URL: http://izabellut.blogg.se/
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

godmorgon :)

2011-08-15 @ 10:43:43
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0