Går dagens pass med bella..


Igår Tömkörde jag bella vilket inte visade nått bra resultat.. Hon svängde av och drog iväg..
Kanske inte så värst bra att starta så efter en hel del chill träning då hon tappat mkt i tänket!





Men i mellan åt så skötte hon sig bra, efter passet så lät jag henne beta hon fick nårga äpplen. Medans jag som sagt hjälpte miranda med pamsan.. miranda red pam igår, och har inte riktigt hittat knapparna ännu, så jag fick hoppa upp på pam, mjuka upp henne, sedan hjälpa miranda med tygeltag och skänklarna.. till slut gick hon super fint! :D


Jag och pam igår..


Kommentarer
Postat av: Lisa - dressyrfokus.blogg.se

SV: Ja hon är verkligen urfin! Hade henne som sköthäst på ridskolan i 6 år ;) världens bästa lilla ponny...



Skicka in ett bidrag till dagens tävling: http://dressyrfokus.blogg.se/2011/august/hit-me-with-your-best-dressyrshot.html

2011-08-14 @ 12:30:28
URL: http://dressyrfokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0