"mirandas inlägg"

HEJ , rubriken är bara något jag kom på .. men idag tömkörde jag pyret & det gick superbra . förutom då hon skulle visa hur duktig hon var för dom andra hästarna .. HAHA
men sen städade hela "ponnieligan" sadelkammaren så den vart fin , BEHÖVES !
sen fixade jag för nästa häst : pam .. hade inte mycket tid så körde lite lugnt , men jobbade henne .. i paddoken
sen släppte jag ut henne , sen gjorde jag lite andra saker som ni kan läsa på min andra blogg :

http://mirandalovepyret.blogg.se .. för den här bloggen handlar om jennystallet & den andra om fritiden .
bloggar mycket mera på den oxå , för vet inte riktigt vad jag ska skriva här för den ska bara handla om långvik .
på den andra kan jag ju skriva lite mera om vad jag gör på tisdagar & torsdagar ;)
men bara så ni vet kan ni läsa den andra oxå , men SLUTA INTE läs den här för det !
aja har inte mycket mera att säga utan vi hörs imorgon .. godnattttttt  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0